Ahsenseda ah ah bilmiyorum aklımı yicem az kaldı birisi bir şey yazmış mı diye bakıp bakıp duruyorum buraya yarın doktora gideceğim ne diyeceğini merak ediyorum bizim gaz damlasını yaptırdık özel olarak içinde sadece bitkiler var demişti eczacı çok iyi gelmişti kolik durumu bile geçmişti. Ben mi bilerek yaptım diyorum çok zor bir gün geçirtiyorum dua edin oğlum ikinci kez fıtıktan ameliyat olucak daha çok küçük sağlıkla kolaylıkla geçip gitsin 🥺