Yaseminnecer Kızlar gülüyorum ama 20 aylık kızım var bu aralar sebepsiz anne anne diye ağlıyor ama nasil ağlayıp bağırmak duyan işkence ediyoruz sanacak altını alıyorum ağlıyor,uyuturken öyle sizde de bu durum varmı 2 yaş sendromumu geliyor yoksa