esrayusuf46 yani bir sebebi yok bence her cocugun gelişimi farklı olabiliyor illa bi sebep arayacaksak benim bebeğim prematüre dogdu belki o etkendir ama prematüre dogmayıp bizim geç olarak nitelendirdigimiz zamanlarda yürüyenler de var ama bence sebep aramamalıyız ve geç oldugunu düsünmemeliyiz gelisim süreclerini bol bol takip edersek zaten normal dönemlerde oldugumuzu görürüz. Biraz destek olmaloyız mesela ben mama sandalyesinde oynuyosum destekli oturamıyodu yere oturtup cevresine yastık koyuyordum yavas yavas destekleri azaltıyordum şimdi de yürümesi icin öyle yapıyorum