1 ay 19 günlük olduk iki gündür göğsüm eskisi kadar şişmedigini fark ettim o da önceye göre daha çok yiyorum ama yemek yerken sütüm elbiseme aktı normalde taş gibi olurdu acaba azaldı mı bebek aç kalıyor diye iki gündür düşünmekten sıkıldım aç olsa gece gündüz ağlaması gerekmez mi bizimki gündüz bastan beri emince de aglardi şimdi de aynı mama vermek istemiyorum 1. Ay asisinda bir buçuk kilo almıştı