Merhaba anneler, 3.5 yaş oğlum nerdeyse her sabah karnım ağrıyor diyor, çok uzun sürmüyor en fazla yarım saat kadar, sabahları kreşe otobüsle gidiyoruz o zaman da diyor , ben kreşe gitmek istemediği için olduğunu düşünüyordum ama evde kalınca da söylüyor, böyle durum yaşayanlar var mı?