dra21 yaa benim durumum biraz karışık ..ben doğumumu memlekette yaptım… orada öğrendik besin alerjisi olduğunu ve oradaki doktor kesinlikle süt ve süt ürünlerini, yumurta ,fındık fıstık badem gibi alerji yapabilecek hiç birşey tüketmemem gerektiğini,hatta içinde süt bulunan poğaça,çikolata dahil… 10 ay boyunca dikkat ediceksin ve diyeti kademeli şekilde acicaz demişti … Üç haftada kakası düzelmişti ama bulunduğum yerdeki doktor da diyet yapmanı önermem ,kakada kan fln yoksa öyle hayati bir önem taşımıyor dedi hangisine uyacagimi şaşırdım bende