Bebeğimin ismini safiye koyduk eşim istedi annesinin adı ama hiç ısınamıyorum yakıştıramıyorum bir türlü içime sinmiyor hiç bi zamanda sinmeyecek hakkım helal değil bu konuda napacagimi bilmiyorm yanına bi isimde uymuyor ekleme yapsam nasıl yapicam siZce napmalıym 😔