havvamtli evet felaket bir koku yaydı ama Allah razı olsun siz söyledikten sonra koydum hemen rahata uyudu doktora gittik nebülazatör önerdi içine serum ve ilaç koyup tutuyorum şimdilik biraz iyi gibi ama bu gece de nöbetteyim öksürüğü başlayınca fena oluyor ememiyor bir de tıkandığı içn Rabbim çocuklarımızı korusun inşallah