Kızlar 4 Aylık bebem var. Eşim uykusuna çok düşkün sabah 6 da kalkıp işe gidiyor ama alarmı ondan 1 saat önce başlıyor çal babam çal ben uyanıyorum kapatıyorum kızım uyanmasın diye. Neyse bu konu yüzünden ayrı yatayım ben dedi ben de hayır ayrı yatmak istemiyorum daha dikkatli ol uyanmaya çalış dedim. Biraz daha iyi şu an. Bugün bana ben odada yatayım dedi sen bilirsin dedim öyle diyince yatak odasına geldi ama iyi etmedim mi sanırım bebeğim meme için uyandı horlamasından 1 saattir ayakta daha da durmuyo. Ne yapmalıyım sizde durumlar nasıl