dilhun canım bu öyle kolay bi grip değil inanın 3 haftadır griple uğraşıyoruz her gün bişeyi çıktı bebeğimi çok sert vurdu grip doktorumuz ilk hafta antibiyotik verdi boğazları şiş dedi 2 hafta serum önerdi 3 hafta da hastaneye yatıralım dedi ama yatırmadan bi kaç gün bekleyelim dedi şuan beklemedeyiz