Duygu3737 sizi anliyorum çok zor bi durum bu ama kendini helak ederek bebeğini daha da üzüyorsun biraz rahatla nefes alip sakinleşmelisin
Bu tarz olaylar bazen yanıltıcı bazen de basit şeyler olabiliyor kaç aylıksiniz?
Bence tek bir doktor ile kalmayın başka bir doktora daha gidin
Bana da down sendromlu olucak dedi sivi alınacak falan dedi çok ağladım hiç bı işlem yaptırmadım sonucta Rabbimden geliyor başka bir doktora goturdum sonuçlari kıyaslayarak kontrol etti hiç bişey yok bu bebekte dedi ki öyle de oldu 🫶 Rabbime sonsuz şükürler olsun
Sizin bebeğinizin de umuyorum ki ağır degildir bildiğim kadarıyla tedavisi olan hastaliklar