Merhabalar 5 aylık bebeğim var emziriyorum geçen ay 19nda adet gördüm ikinci gün cerazette kullanmaya başladım 4 gün düzenli aynı saatte kullandım fakat sonra 2 gün saatleri tutturamadım hapı bıraktım şimdi bugün lekelenmem var adet oldum sanırım tekrar kullanmaya kaldığım yerden başlasam olur mu? Bu arada ilk kez doğum kontrol hapı kullanıyorum ☺️