Beko kurutma makinesini kullanıyorum bebeğimin kıyafetlerimi karma 2 saatlik programa atıyorum tam kurumadığı için bir de ekspress 30 dakika lık programa atıyorum 4 yaş kıyafetleri 1 yaş kıyafetleri boyutu na kadar küçülüyor sizler hangi programda atıyorsunuz bebeklerinizin kıyafetlerini hangi programda çekme olmuyor deneyimli anneler tecrübelerini paylaşabilir mi