hepaynibea Arkadaşlar biraz araştırdım fakat birşey bulamadım aranızda aynı şeyi yaşayıp çözen varmı?. Kafamın içinde sürekli konuşuyorum açıklamalar yapıyorum kavgalar ediyorum ama sürekli geceleri uyuyamıyorum kafamdaki sesten kalkıp kafamı dağıtmaya çalışıyorum fakat asla susmuyor. Susturamiyorum. bazen sesli olarak da kendi kendime konuşuyorum.el kol yapa yapa hararetli hararetli konuşuyorum resmen. Sürekli aynı şeyleri tekrarlıyorum. Yoruldum.
Atlasligunler hepaynibea bu normal değil mi? Bilemiyorum eğer bu bir sorunsa aynı sorundan bende de var. Kendimle saatlerce kavga edip sonunda küstügüm bile oluyor.
[silindi] hepaynibea geceleri falan öyle değilim de gündüz sürekli olarak sanki biriyle konuşuyor gibiyimm tartisiyorum sohbet ediyorum filan. Ya çok fazla biriyle görüşmediğim için oluyor ya da deliriyorum 🤣 cnku insanız konuşmamız lazım ve ben pek evden çıkmayı seven biri değilim. Sürekli kafamda kurup duruyorum mesela. Misal kaynanam bişey desin onla alakalı sürekli kafamda onla tartışıp duruyorum
simggsell Ben kafamda kuruyordum bişeyleri anksiyete bozukluğu varmıs uykumu etkiledi uyuyamıyorum diye doktora gittim ilaç verdi iki sene kadar kullandım daha sonra doktor kontrolünde bırakmıstım şuan şükür iyiyim 3-4 yıl oldu bırakalı
hepaynibea Atlasligunler bende de yıllardır vardı da bir sekilde kafamı dağıtıyordum ama bir kaç aydır artık rahatsizlik verecek şekilde arttı.
hepaynibea ISILTAN zaten herkeste vardır fakat son zamanlarda artık çığırından çıktı yorgunluktan uykusuzluktan çok halsiz kalıyorum. Gündüz ev işi yaparken sesli kavgalar gece sessiz kafamdan konustuklarim artık uyutmuyor. Günümü 1-2 saatlik uykularla atlatiyorum.
Zeliff ISILTAN kendimizle konuşuruz söyleniriz ama bir şey söylediğin zaman sanki yanında biri konuşuyormuş gibi gerçekten kulaklarınla cevap duyunca kötü oluyor işte.
evlerkadar hepaynibea bir kağıda konuşmak ısteyıp konuşamadıgınız herseye açık secık yazın uzun uzun iç dökün sonra kağıdı yakın yada yırtıp atın bunu günlük yapın bır yerden sonra artık konuşacak anlatacak bırseyınız kalmaz ınsallah büyük ihtimalle konusamadıgınız şeyler bırıkti böyle dışa vuruyor ya da suyu açın musluğa anlatın anlattıklarınız aksın gitsin
MirayAden hepaynibea Bende son birkaç haftadır bu durumdayım.Psikolojimden şüphe ediyorum, düşünmediğim, kurmadığım şey kalmıyor.Yaşanmışları, yaşanacakları..Ne yapmak gerekir bilmiyorum ama yalnız değilmişim onu anladım şuan
Zeliff hepaynibea destek alabilirsiniz. Bundan birkaç yıl önce böyle başlayıp üstesinden gelemeyeceğim şekilde arttı ve psikotik özellikli majör depresif bozukluğu tanısı kondu. 3 yıl tedavi gördüm şuan iyiyim şükür.
Sumi hepaynibea Bende bu durumu çok yaşıyorum. Geçen gün sosyal medyada karşıma bir adam kafanızın içindeki susmayan sesi susturacağız diye ☺️ içinden şu cümleyi söylemen gerekiyormuş ‘ her şey göründüğünün tersidir, hiçbir şey göründüğünün tersi değildir’ bunu içinden tekrarladığın an zihnin susuyormuş ☺️ o anlık tabi ama bende işe yaradı dene bir istersen
hepaynibea Tosbikkkk o ilaçlarda zararlı değil mi refleksleri zayıflatıyor gibi 7 aylık çok hareketli bir kızım var iyi gelir mi ki