hunilimomm 123fff ben 40 i çıkınca başladım ama sürekli değil yemek yaparken durmazsa veya hava yagmurluysa pazara markete giderken kısa kısa kullandım buyukte 8-9 ay kullandım küçük bir yaşında hala kullanıyorum ona
Bibebek_ 123fff yenidoğan aparatıyla şu an bile kullanabilirsin aparatla kullanacağın için gelişiminde sorun olmaz ha çok acilse sling kullanabilirsin o da kanguru gibi
Bebegimm1 123fff yeni doğan itibari ile kullanmaya başlanılıyor eğer kangurunuz buna uygunsa ben 1 aylıkken başlamıştım