Merhaba 18 günlük bebeğim var, mastit yasadım bu sürecte sol göğsümde idi sağdırdım arada emzirdim ama diğer göğsümü emdi kalanı sağdırdım. Bu esnada antibiyotik ve krem kullanmaya basladım, tremasin ve tiko diye Bi krem düne kadar emen bebek bugun hic emmedi memeyi reddetti bas bas bagırdı bne vermeye calıstıkca bende sagıp biberonla içsin istemedım, göğüs ucu aparatı ile verdim emiyor. Memeyi alması ıcın ne yapabilirim? Acaba ilaclardan mı? Yada emzik mi sanıyor? Ne zmaana kadar sağabilirimki