Merhaba arkadaslar.. moralim cok bozuk tam 2 hafta oldu. İlk basta kizim ateslendi. Doktoruna goturdum tahlilleri herseyi temiz cikti. Son iki disi cikiyor mevsimsel bir gecis dedi. Bir kac ilac verdi ve gecti. Bu serecte ben cok hastaydim ne kadar temas etmemeye calissamda ki imsaniz sizde bilirsiniz herslfe kizima gecti. Griptim cunku. Babasida ananeside butun aile grip oldu koruyamadim cocugumu. Suan ilk kez bu gece oksuruyor gercekten aglamaktan artik kalbim durcak niye boyle oldu cocugum cok uzgunum sabah erkenden ddoktoruna goturecegim.. fikirleriniz varmidir