alpiskom23 aile hekimi hemşiresinin çocuk doktorundan daha bilinçli ve doğru bilgi vermesi 😀😀
Benim de bebeğim 9aylık ve 2800 doğdu sizinkiyle benzer kilolarda suan. Biz de hastalık geçirdik ve kilo kaybı yaşadı haliyle.
İnan cok araştırma yapıyorum ve bebeğinin kilosu gayet normal: ilk altı ay doğum kilosunun 2 katına, 1 yaşında da üç katına çıkması bekleniyor. Sadece su kalan üç ayda 750-1000 gr alması için biraz üzerine düşebilirsiniz.
Şuan. 4 öğün veriyorum bebeğime: kahvaltı, öğle (muhallebi fln), ikindide yoğurt, akşam sebze, balık, çorba vs. Kilo kaybı olmasına rağmen 300-400 gr/ay aldıı. Alerji durumu olmadıgı için domates, yumurta beyazı vs de vermeye başladım. Oysa bize de 6. Ayda mama ver dediler ama kabul etmedi bebek ben de ek gıdayı zenginleştirdim, onu da az az yiyor ama yetiyor, emiyor da. İlk 6-7 ay kilo alımı iyi gittiyse mamaya geçmek için bence geç ve saçma yani.siz rahat doktorunuza devam edin bence sizin psikolojiniz bebeğiniz için daha önemli. Sevgiler