161 27 aylık bebelerinizin ayak numarası kac kızlar bizimki sanırım cok minnoş yani yasıtları 25 giyerken bşz 21 22 giyiyoruz 😀 var mı boyle olan
Annekizcicileri 161 ayaklar biraz minnak demekkı benim kızım 13 14 aylıkken 21.22 gıyıyordu suan 23 aylık vicco da 24 gıyıyor
Melek1921 Oyy miniş 🥰 evet sanki küçük biraz kızım 15 aylıktı 20 21 giyiyordu şuan 31 aylık 25-26 giyiyor
hndathn 32 aylık kızım geçen ay ancak 23 e geçtik😁 oglumda var onun ayakları da çok küçük 11 yaşında ama 33 no giyiyor yaşıtları 36😁