İyi geceler sevgili anneler , bebeğim 2 ay 23 günlük ve emzik tutmuyor. İlk doğduğu zaman emzik vermek istememiştim ancak şuan çok zorlanıyorum sürekli emmek istiyor hatta emerek uyuyor. Ben çalışan bir kadınım ve analık iznim bitince ise geri döneceğim. Emzigi bir kurtarıcı olarak görmeye başladım yani ama gel gör ki emzigi alınca tutmuyor ve öğurüyor. Bana bir akıl verirseniz çok sevinirim