ben de yui kullanıyorum 5+5 litrelik olanını. Her şeyinden memnunum valla aşırı da uygun diğerlerşne göre. Misafir gelince onda pişiriyorum bir şeyler hacmi geniş olduğundan öok rahatlatıyor beni. İlla marka olsun adı olsun derseniz bilmiyorum. Başta çok da lazım değilmiş demiştim ben istemedim kocam aldıydı heveslenip. Artık baya alıştım kızartmaları %90 orda yapıyorum. En beğendiğin tavuk pişirmesi ama.