Hande2204 Merhabalar ben dogum yapali 3 ay oldu bebegimin saclari arada dokuluyordu ama suan yani son 1 haftadir cok fazla dokuluyor doktor kontrolumde sorucam ama tecrubeli annelerin bilgilerindende yararlanmak istiyorum.Yastiginin ustu sac oluyo her defasinda sizde ayni durumu yasadiniz mi?
2YildizAnnesi Hande2204 bu normal canim, endiselenme. Bazi bebeklerde dogum saclarin tatami dökülüp yerine yenileri cikar. Dökülmesi 6 ay kadar sürebiliyor. Benim oglumdada aynisini yasadim/halada tek tük dökülüyor. Yenileride cikti ama henüz kisa tabi.
HamzaSiracveBen Hande2204 gayet normal kuzum bizim de oyleydı gozunun içinden bile saç cıkardım kac defa o zamanlar dokuluyo sonra yenisi cıkıyo
Bsr06 Hande2204 ben sordum doktora sende sürekli yat seninde dökülür dedi. En çok ne tarafına yatıyorsa oraları kelleşti benimkinin gerçektende . Çarşafı hep saç minik minik çok tatlı 😂
Hande2204 2YildizAnnesi icim rahatladi ya ama cok geldi bana yastik hep sac saciini oksuyorum elime geliyo saclar bugunde artinca korktum
2YildizAnnesi Hande2204 bendede öyledi ya dokundugum gibi saclar geliyordu. Sapkanin ici, carsafin üstü, battaniyenin ustu hep sac.
DeryaDerin Hande2204 ah evet heryerde oluyodu emziğinde bile hatta dışkısında görmüştüm çok korkmuştum elini sürekli ağzına götürüyordu ve ellerine hala çok sık saç toplar çok terliyo elleri ondan sanırım
HamzaSiracveBen Hande2204 aynen sıkma canını ama surekli kontrol etmen gerek kakasın da yuzunde gozunde ağzın da her yerde gorebılırsın gozun ustunde olsun sırekli ☺️☺️
Hande2204 HamzaSiracveBen minnos minnos dokuluyolar bide bizimki baya sacli dogdu simdi acildi onleri hep kellestik 🤗😁
egeboy Ayni dert bizdede var, 2.5 aylik oğlum. Sacli dogdu baya ama artık gözle görülür sekilde dokulmeye başladı yastagi, ustu, elleri mendilleri hep kıl. Birde bizim en cok yanlarda acilmalar oldu ortasi ayni duruyo
HamzaSiracveBen Hande2204 aynen valla sırma saclı oglusum vardı kapkaraydı sacları sonra tepesi hariç yanları arkası neredeyse komple dokuldu cıkanlar sarı cıktı herkes şu ten ten adlıbi cizgifilm karakteri vardı ona benzetiyodu 😂😂