Kışlık uyku tulumlarını e bebekten aldım. Memnun kaldım. Yazılık çift kat müslin elauykutulumlarından aldım instagramdan. Diğer uyku tulumlarına göre kalitesi çok güzel ve pahalı ama 2 3 sene giydirebilirsiniz baya büyük çünkü. Çok memnun kaldım bundan da..