Şu lekeli kıyafetlerden kafayı yemek üzereyim çamaşır yıkamak benim bı zulme dönüşüyo resmen. Kızımın hemen hemen her kıyafeti lekeli anında müdahale edip makineye atmama rağmen leke çıkmıyo makine öncesi elimde sabunlayıp makineye atıyorum çıkmıyo ille dakikalarca sabunla çitilemem gerekiyo artık parmaklarım ağrıyo. Mesela boylu boyunca beyaz bı sweatshirt pembe pembe kalpler var her yerinde siz buna renkli mi dersiniz beyaz mi ? Ben renkli deyip renklilerle attım bugün boz bı şekilde geri çıktı artık battı balık dedim çamaşır suyu döktüm rengi açıldı kendine geldi kıyafet e ben bu çamaşır suyunu her kıyafete uygulayamam renkli kıyafete nasıl.olacak Allah Muhammed aşkına bana.bi fikir verin ya