Eski9 Ben de çocuktan sonra kendime daha bir bakmaz oldum, normalde hasta olsam hissederdim 🙈 bu corona döneminden sonra bence hastane konusunda daha atik olmak gerekiyor onu anladım. Mutlaka bir doktora gidin, en azından öksürük ciğere inmeden müdahale edebilirsiniz. Evet röntgen ve kan tahlili yaptılar, solunum testine soktular. Röntgen sonrası zatürre teşhisi konulunca şiddet boyutu için tomografi çektiler. Tomografiye çok da gerek yok ileri boyuta geçmediyse. Röntgende zaten görünüyordu 😊 umarım siz de çabucak atlatırsınız