Eski9 Çok teşekkür ederim. Temmuz sonunda hasta olmuştum. Sonra öksürük kalmıştı ama azdı. Aynı zamanda alerjim olduğu için alerji öksürüğüyle karıştırdım bu bahar aylarında, yalnızca alerji ilacıma başladım. Sonra sırt ağrısı başladı, çocuk ağır ondan yoruluyorum dedim dikkate almadım. Çok kilo verdim, doğru düzgün beslenemiyorum dedim. Sürekli yorgundum ve kemiklerim ağrıyordu ama ben hepsini çocuktan dolayı yoruluyorum olarak kabul edip dikkate almadım. En son öksürük çok şiddetlendi, kusma başladı. Sırt ağrım 1 gecede dayanılmayacak duruma geldi. Yani ben 3 aydır akciğerimde enfeksiyonla gezmişim ama işte salaklık. Ertesi gün doktora gittim acil yatış dedi. Sonra başka doktora gittim, Şuan yatışsız tedavi görüyorum😊