Merhaba ben paw model aldım ama bebeğimin ayağının üstü ve bileği tombul olduğu için cırtı çok az ucundan kapanıyor bir de hemencecik kirleniyor temizlemesi zor oluyor tamamen geçmiyor kir leke büyük bir heyecanla aldım ama bir sonraki ayakkabısı vicco olmayacak sanırım