Doktora gittik ilaçlar losyonlar serumlar verdi hatta şampuanı o kadar pahalı ki 600 TL aldım kullandım hiç faydasını görmedim 8 aya kadar döküldü benim .. şimdide her yerden saç çıkıyor bence emzirirdiğiniz sürece saçınız hep dökülecek bınun çaresi yok yani. Ama yinde de doktora görünmekte fayda var