Kızlar 7 aylığız ve yanında otururken bir sıkıntı yok ama yanından ayrıldığım an ağlıyor bazen bir süre sonra bazen de direkt bağırmaya başlıyor. Bu durumu nasıl çözebiliriz başına gelip deneyimleyen varsa önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim