Mamtica1 Kızlar 4.5 aylık olduk ve benim 10 gündür falan aşırı saç dökülmem var. Vitamin kullanan var mı doktorumuz önce bi kan ver bakalım değerlere ona göre bişey yazalım dedi sizlerde durum nasıl neler yaşadınız
gizeemakk Mamtica1 benim de 5 aylık kızım inanılmaz dökülüyor avuc avuc dermatologum da kan istedi özellikle b12 demir sizde baktırın isterseniz
Busniltos Ben emzirmiyorum, kızım 4bucuk aylık . Avuç avuç dökülüyordu.. küt kestirdim boyatacağım. Azcık kendine geldi sanki. Ama siz emziriyorsunuz boya zararlı olabilir bilemedim
Mamtica1 Busniltos hiç boyatmadım saçlarımı kendimi bildim bileli kahve rengi🤣 düşünüyordum değişiklik yapmayı böyle dökülünce vazgeçtim zaten
miray_85 Sac dökulme sorununu bende yasiyorum hepimiz ayni durumdan dertliyiz bende solgarın b12 vitaminini kullaniyorum ayriyetten de d vitamini aliyorum birde ustune sacimi boyattim dökülmem durdu şimdilik 😊
turkuazmavisi miray_85 doktor mu yazdı kendiniz mi aldınız? Benimde çok aşırı dökülüyor saçlarım geçen hafta doktora gittim kan aldılar vitamin değerlerime bakmak için hepsi gayet güzel dedi ve hiçbir şey yazmadı ama çok dökülüyor saçlarım %85′i döküldü ve halada devam ediyor kendim gidip eczaneden alsam fazla vitamin de zararlı olur vücuda sanırım bilemiyorum napacagimi kaldım öyle 😔
miray_85 turkuazmavisi degerlerin iyiyse ekstra vitamin almayin tabi fazlasida zarar olmasın ama şampuan degistirmeyi denediniz mi ben sebamedin dökülme karşıtını aldım deniyorum
turkuazmavisi miray_85 evet canım şampuan değiştim bioxcin aldım bir haftadır onu kullanmaya başladım inşallah faydası olur 😔 teşekkür ederim