damladll Arkadaşlar 42 günlük bebeğim var herkes şimdi meme de uyuyor yazacak büyük ihtimalle ama emziriyorum, bazen gözleri gidiyor hemen geri açıyor huzursuzluk yapıyor meme de ağlamaya başlıyor uyumuyor başka ne yapabilirim nasıl uyutuyorsunuz?
adaatuna damladll emzirme sonrası gaz çıkartırken omuzda pış pış yaparsı mayıştırıyoruz. Sonra hafif mayışınca yatağına koyup poposuna yine pış pış yaparak uyutmaya çalışıyoruz (21 günlük)
umosko damladll kucağımda emerken poposuna pat pat yapıyordum öyle dalması daha kolay oluyordu sonra memeyi bıraktırıp beşige koyup hafif sallayıp uyutuyordum ve 2.5 aylık hala öyle yapıyorum