Serpill96 Ehliyet için sordular ben yeni olduğu için anlamadım oradaki bayan dedi ki manuel daha iyi hem otomatik hem bu kullanırsın ama sadece otomatik seçersen manuel kullanmazsın o seçimi yaptım sizler
Gizzzzz-giz Serpill96 manuel al ikisini de kullan otomatik alırsan risk alırsın hep otomatik vites araba almak zorundasın
gizeemakk Serpill96 bence otomatik.. manuel araba mı kaldı hemde kadınlar icin daha pratik otomatik araba
Elisaseleda Serpill96 otomatiği kullanmanın bir zorluğu yok her zaman zor olanı öğrenmek daha iyidir bence ben ikisini de kullandm manuel daha iyi bence
diaryecos Ehliyetimi manuel aldım. Manuel de kullandım ama pek başarılı olamadım açıkçası . şuan otomatik kullanıyorum ama ehliyeti manuel almak tabiki daha mantıklı 🙂
miray_85 Manuel secmekle iyi yapmissiniz hepsini kullanabilmek iyidir her zaman. Bizim zamanımizda öyle bi secim yoktu hep manueldi arabalar 😎
Gzide32 Ehliyeti kesinlikle manuel almak daha mantıklı otomatik de kullanabilirsin ayrıca b1 tipi araçta yani bi tık büyük trasprter doblo gibi hem eğitiminde güzelce öğretiyorlar ilerde ihtiyaç olursa kullanabilirsin 😇
apopot Menuel tabiki. Valla eşim bile otomatik araba çok rahat bi alışsan bırakmazsın diyor ama otomatik araba bana zevk vermiyor akülü çocuk arabası gibi geliyor😂