Snbgb hiç bilmiyorum onu öyle bir durum yaşamadık ama çocuk acil polikliniği var hastanenin içerisinde.. gece dahi gitseniz ilgileniyorlar. Doğumum orda oldu çok memnun kaldım ama 2 çocuk doktoruna gittim. Zehra hoca var Hakkı hocaya göre daha iyi diyebilirim ilgi, alâka konusunda 😇🌹