elifkovski ben içine atlet üzerine pamuklu tulum giydiriyorum. Günlük uyanıkken üzerine hiçbir şey örtmüyorum.
Uyurken penye ya da mislin battaniye örtüyorum.
Oda sıcaklığı 22-23 arası. Ben kalın kalın giydirmekten yana değilim. Ara ara ensesinden ve göğsünden kontrol yapıyorum hep sıcak oluyor :)