Eceerva Bizim kız beş aylık oldu ve bıyıkları çıktı 🤣 dökülür mü bunlar yoksa orangutan gibi olan kıllı babaya mı çekti ne dersinz
Eda6714 Eceerva hahahah harikasınız 😂 benimde bebeğim 7 aylık bizim kızda da var biraz dökülür sanırım bilemedim 😂
beyzacmvrc Eceerva kızım 5 aylık kizimda da var ya sonradan çıktı Ama doğduğunda alnı kulaklarında tüyler vardı kulaklar döküldü epey alındakiler duruyor hala Dökülür umarım 😅
ppzeynep Eceerva Bıyığın döküldüğünü hiç görmedim de duymadım da. Alın, kulaklar ve omuzlar dökülüyor genelde ama bıyık kalıyor hatta çoğalıyor.
ipekvera Eceerva küçükken ben de çok tüylüydüm. Kızım da öyle. Geçti, geçti. Geçmezse de lazer falan yaptırırız ileride