Hayriyemetealper Arkadaşlar adet oldunuzmu doğumdan ne kadar süre sonra Ben 2. Çocuğum olmasın rağmen doğumdan 8 ay sonra adet oluyorum ilk çocuğumdan sonra düzenli oldum hemen ama şimdi 8 ay sonra bir kere oldum daha olmadım 10 gün geçti sprail takılı olduğu halde
Fasulye12 Hayriyemetealper ilk kez 7.ayda oldum sonra da 9.ayda. Sonra da düzenli devam etti 10, 11…. ay. Spiralle ilgili bilgim yok.
sanannee Hayriyemetealper 5. Ay oldum 1 hafta sürdü 1 hafta geçti tekrarlandı 2 gün sürdü anlamadım🤦♀️🤷🏼♀️
Sevde123 Hayriyemetealper ilk kızımda 6. Aya girdiğim gün olmuştum hepde düzenli devam etmişti ikinci kızım 14 aylık oldu ama daha tık yok 🥹 geçen hafta içi dr a gittim muayene etti daha da olacak gibi görünmüyorsun emzirdiğin için sütün engelliyordur dedi 🥹 dört gözle bekliyorum bende
Khaleesiii Hayriyemetealper ilk doğumumda benimde hemen düzene girmişti üç ay sonra başlamıştı ama ikincide daha son bi kaç aydır düzene girdi oğlum iki yaşına girecek nerdeyse.