Asilmom_ Oğlum 7 aylık bas çevresi 46.5 dedi ebe bugün kilosu Da10.400 zaten 5 aydan beri büyüktü başı geçen haftalar da nöroloji ye gitmiştik bıngıldak ama hiç buyum demedi ama bugün ebe büyük dedi çok üzüldüm başına gelen var mı
2cocukluanne222 Asilmom_ ya bı ara bizede küçük degiler aylık takip yapıldı geri düzeldi ölçüsü ama cidden sizinki baya büyük ayina göre bizimki 14 aylık 44 dedi geçen doktor olması gereken korkacak bişe yok dedi ama kötüye yorma allah büyük elbet vardır bı sebebi dr anlatir size herşeyi geciktirme doktora götür gerekirse bı kaç doktora göster
-34 Asilmom_ Bizede büyük dediler 1 yasında o zamana kadar sıkıntı olmamişti.Bingildaği kapandığı için mr çektirdik bişey çıkmadı genetikmis .Sizin bebeğiniz kucukmuş bıngıldak kapanmadan ultrason la bakıyorlar baktirabilirsiniz
Melikemeryem Ailedende olabilir benim kızım için demişlerdir 3 tane çocuk noroloji ye gittik hiç biw y çıkmadı ailede büyük kafa var mı dediler var dedik ondan dolayıdır dedi
Asilmom_ Melikemeryem yani bizim sülalede de var nörolojı 2 hafta önce gördü hatta bişey demedi ultrasona bile sokmadı
Mfkndjdn Benim 4 aylık 44 cm kimse bir şey demedi doğduğunda 37 cm di zaten . Bence büyüme hızı da önemli bu konuda. Bir sıkıntı olsa söylerler herhalde bence yapısal ya da genetik olabiliyor çoğunlukla çünkü diğer kızımında öyleydi
Asilmom_ Mfkndjdn inşallah ya cidden kafama çok taktım Allah büyük diğer ay ve bir sonraki ay takip olacak ondan sonra ölçümler göz önüne alınacakmış ebe ona göre sizi yönlendirir çocuk doktorunuz dedi
Merve68681 Kızlar 6 aylığız kilomuz 8800 civarı boyumuz 72 baş 42 cm dedi büyük dedi geçen ayki kontrolde de büyük demişti takip etcez dedi çok üzüldüm ben de nolur tecrübeli birileri aydınlatsın bizi :((