Tmmtmmtmm Kızlar 23 günlük bebeğim var bi türlü uyumuyor, karnı tok bundan eminim. Karnından sesler geliyor uykuya dalar gibi oluyo sonda birden sanki ağrıyla uyanır gibi. Alttan gaz çıkarımı yapıyor masaj yaptıktan sonra. Ama bi türlü uykuya dalamıyo
06noname Tmmtmmtmm gazı tam çıkmadan uyuyamıyo bebekler uyusa da sıçrayarak uyanıyor kucağında tut sırtını sıvazlayarak evde dolan tam dalınca yatırırsın
Birbebetoannesi Tmmtmmtmm 40 günlük oğlumla şu an aynı durumda olan ben☺️ Altını açın biraz isterseniz hem hava alır hem hareket eder ayaklarını kendi yapar belki , şu an o durumdayız 🌸
Damla Tmmtmmtmm gaz sancısı çekiyor olabilir tam o günlerde yoğun olur çıkarsa bile karnında sancı oluyor gaz damlası yada gaz şurubu kullanabilirsiniz
cekikveannesi Tmmtmmtmm gazı vardır yine masaj yapın youtubedan izleyin ağlamıyorsa belki gunduz cok uyumustur
Tmmtmmtmm 06noname 2 gündür böyleyiz karnı gurul gurul ötüyor çok çaresiz kaldım düzenli emiyo mama bile verdim belki açtır diye uykuya tam dalıyo sancıyla uyanır gibi ses çıkarıyor gaz damlası başladık ne zaman etki eder bilmiyorum
Tmmtmmtmm Mimmosumm Sap simplex başladık bu akşam verdim daha, ne zaman etkisini gösterir bilmiyorum çok çaresiz kaldım düzenli emiyo mama bile verdim belki açtır diye iki gündür böyleyiz
Tmmtmmtmm Birbebetoannesi Altını normalde de zar zor değiştiriyorum aşırı ağlıyo ferahlasın diye açmak istiyorum bazen izin vermiyo asla, siz başka neler yapıyorsunuz gaz damlası vs kullandınız mı
Mimmosumm Tmmtmmtmm onu ilk defa duydum bebemin doktoru bitkisel gazomix önerdi kullandık çok memnun kaldım gazını rahatlıkla yapıyordu totosu sürekli pıt pıt yapıyordu 😀
belinay0316 Tmmtmmtmm ayyy o bizde çok sancı yaptı yavrum yırttı kendini üç sylik kızım öncesinde biogaiya kullanıyordum sab simplex çok iyi diye okudum yorumlarda aldım iki gün boyunca ne uyudu ne sustu dedim acaba bundan mi oluyor bıraktım ertesi gün hemen kendi gaz damlamizi aldık çok şükür
uznnzu- Tmmtmmtmm çok sık beslemekte gaz oluşumunu tetikliyor çok uzun süre beklemekte doğru değil açıkio her şeyi açlığa bağlamamak lazım ama işte o yorgunluk ile o aylarda hep bu akla geliyor benim bebeğim de uyumazdi gazlı bebekti alttan cikario sırttan cikario mu ben kaç kez yapardım sonra rahatlar uyurdu
bianne_ Tmmtmmtmm Karnından gelen ses muhtemelen gazı olduğu içindir ayaklarına masaj yapın bacaklarını karnına çok bastırmadan ittirin çıkartır benimde bebeğim 40 günlük gaz damlasını düzenli kullanıyorum ve masajlarını düzenli yapıyorum rahat çıkartıyor gazını. Emzirdikten sonra da mutlaka gazını çıkartıp yatırın o yüzden de uyanıyor olabilir Allah yardımcınız olsun
Birbebetoannesi Tmmtmmtmm Canım öyle de ağlıyor böyle de en azından ferahlar bence sen bilirsin yine de tabi , beslenmesini yapmadan 15 dk önce gaz damlası veriyorum(sab simplex) karnı doyduktan sonra altını açıp kapattıktan 20 30 dk sonra da sonra yüz üstü yatırıyorum o şekilde daha rahat ediyor bebeğim
Tmmtmmtmm cekikveannesi 2 gündür böyleyiz uyku düzeni de bozuldu gündüz de doğru düzgün uyumadı banyo yaptırdık belki rahatlar diye o da olmadı
06noname Tmmtmmtmm bebeğini sen yönlendircen cnm gazını çıkarmazsan sindirim sistemine geçince 2 gün de anca çıkıyo o gaz kolay gelsin valla zor süreç
Dennizz11 Tmmtmmtmm abla mutlaka bir çay bardağı kimyon kaynat bir çay kaşığı ver göreceksiniz 20 dakika sonra uyuyacaktır ben oğlumu böyle büyüttüm damla cart curt hepsi boş
Umutveannesi Tmmtmmtmm karnından sesler geliyorsa gazdır. Popodan çıkardıkları gazla ağızdan çıkardıkları gaz farklı olur. Popodan çıkan gaz bağırsaklardan, ağızdan çıkan gaz mideden olur. Eğer ağızdan çıkarmıyorsa sıkıntısı odur muhtemelen. Omzunuza yatırıp sırtına aşağıdan yukarı şekilde pat pat yaparak çıkarabilirsiniz gazını
Tmmtmmtmm Umutveannesi Doğduğundan beri doğru düzgün ağızdan gazını çıkaramadık kızımın belki ondandır ama uğraşıyorum çıkmıyo 😫 delireceğim artık
Dennizz11 Tmmtmmtmm hem kaliteli bir uyku ya dalacaktır ben bunu çok faydasını gördüm deneyin asla pişman olmayacaksınız
ayazegemom Tmmtmmtmm mutlaka olucak ben 3ay kullandım yanında baska ilaçlarımda vardı korkma kolik değilse mutlaka işe yarar düzenli kullan ama.mutlaka
Damla Tmmtmmtmm kaliteli bir marka çok gazı vardır belki Bi kaç sefer kullanımda ise yarar diye düşünüyorum masaja devam et sen geçecek mutlaka
ugrakyagiz Ayak tabanına masaj yap karnını olsa belki sancısı var yarım kundak yap koltuk altından daha küçük onu rahatlatacak ben zinco damla kullandım uygun bitkisel ve işime çok yaradı kolik bebekti gecti
ilkaay0 Dennizz11 bende öyle büyüttüm çok memnunum ve hemen etki gösteriyor. 6 aylık oldu ara ara gaz sorunu olunca yine veririm. İlerde Allah’ın izniyle bir evladım daha olsa yine veririm
belinay0316 Tmmtmmtmm zaten gazcolayi yirminci günden sonra başlıyormuş cnm doktorumuz öyle demişti dizlerinin üstüne yüzüstü yatırıp pıt pıt yap sırtına sonra kucağına al pozisyon değiştirince gazını güzel çıkarıyor birde sana tavsiyem probiyotik gaz damlası kullan biz öyle toparladık