Kizlar selam. Bebegim 3 aylik. Bugun rota ve menenjit ilk dozlarini olduk. Aksam huzursuzluhu basladi ve biraz da atasi cikti. Calpol verdim. 5 dk sonra agiz dolusu kustu. Hic bu kadar kustugunu görmedim. Asinin yan etkisi olabilir mi. Yasayaniniz var mi bi durumu 🙂