Oğlum 4 aylık 3 aydan beri elini emiyor ama 1 haftadır aşırı derece de emiyor . Yani elini ağzına götürmeden durmuyor . Tmm ellerini tanımaya çalışıyor ama bu kadar emmesi normal mi ? Diş yerleri mi kaşınıyor ki acaba çünkü emerken mememi de sıkıyor ağzıyla