Fatmaahmet1 Merhaba bebeğime 0-6 ay avent emzik almıştım ama ben başka markayı verdim onu hiç kullanmadık sıfır kutusunda ihtiyacı olan düşünenn varsa gönderebilirim
Irmakmelegim Fatmaahmet1 şuan sıfırı 300 TL zatn nasıl bu kadar eminsiniz derseniz 1 ay önce kızıma +18 ay avent emzik ebebk ten 300 TL aldım ikilisini siz ne kdr kullanmadık desenizde alınmış bir ürün ihtiyca sahibi alsın diyorsanız bir tık daha uyguna satışa sunun derim naçizane tavsiyem
mrvdmlh Fatmaahmet1 avent suan zaten Kasım indirimi yaptı yarı fiyatına nerdeyse ihtiyacı olan deyince gercekten uygun fiyatlı falan vereceksiniz sandım 😂
Fatmaahmet1 mrvdmlh tamam o halde siz oradan alabilirsiniz ben eczaneden 500 tlye aldım onu size göre değilse yorumunuzu yapmadan geçebilirsiniz 😅