dnzderin Bugünlerde birkaç gecedir çok ağlayıp peşine birkaç kere gaz çıkarıyor :( Yemeklerine kimyon da koyuyorum. Niye bu kadar gazı oluyo çokta hareketli gün içinde. Aynı sorunu yaşayan varmı ? Fikir verecek olan.
Asafsbn dnzderin doğduğundan bu yana gaz yapacak ne varsa vermemeye gayret gosteriyorum suan 16 aylık mamayı bile bu sebepten bıraktık 😌
Nilamom11 dnzderin bence gaz değildir bu aylarda gaz olma ihtimali düşük farklı bir sebebi olabilir mi diş çıkarma gibi
dnzderin Alerjikrinit dişte çıkarıyo ama ağladıktan sonra patır patır salıyo defalarca gaz diye düşündüm sancılanjyomu karnı acaba diye :(
dnzderin Nilamom11 dişte çıkarıyo ama ağladıktan sonra patır patır salıyo defalarca gaz diye düşündüm sancılanjyomu karnı acaba diye :(
dnzderin Selim132402 Ev gece 22 derece uyku tulumu giydirip uyutuyorum bilemedim pandufsuz gezmez evdede ayağıda sıcak. Bazen çok üsttende gaz çıkarıyo ard arda doktoramı götürmeliyim bilemedim
sunflower01 dnzderin rezene anason kimyon 3lüsünü cezvede su ile kaynatıp doğdugundan bu yana veriyordum ne gaz ne uykusuzluk hiçbirini yaşamadık çok şükür