İki üç gündür gribim baya ağır geçiriyorum antibiyotik ve parol kullanıyorum ve onca sakınmama,dikkat etmeme rağmen 3,5 aylık bebeğime bulaştı😔sürekli hapşırıyor,burnu akıyor,genzinden ses geliyor.Sizin başınıza geldi mi neler yapmam lazım ilk bebeğim elim ayağıma dolaştı valla.Sütüm iyi gelir mi,doktora gidelim mi hastaneler de berbatmış bu ara uyuz,grip,virüs…