Nurumm12 evet geçti ama şu şekilde kulak burun boğaz doktoruna götürdüm özele. Çünkü ileride işitme kaybı olmasından korktum. Ve korktuğum oldu kulak zarı sıvısı bitmiş. Kulağı duymuyordu. Farklı bi tedavi ile sorun çözüldü. Düzenli olarak her gün serum fizyolojik kullanıyoruz burun damlası bide alerjik bebek olduğu için zaditen damla kullanıyoruz. Bu arada dipnot geçmek istiyorum bu tarz sorunların düzelmesinde emmesi çok önemliymiş o yüzden emzik kullanımını arttırdım