9 aylık oğlum var göz kontağı kuruyor seslenince bakıyor , ama katı gıda reddi , ellerini sıkıp kendini kasıp bağırma , sürekli öfke hali acaba mi dedirtiyor kızlar ellerini sıkması ve kendini kasmasına anlam veremiyorum normal mi ilk çocuğum kuruntu mu yaşıyorum