Hazalinannesi kızlar önerebileceğiniz göğüs pompası var mi uygun bütçeli ben e bebeğin kendi markasını aldım manuel güzel çekiyor ama elim çok yoruluyor elektrikli almayı düşünüyorum var mı kullanıp ta memnun kalan
MelekGuleryuz Hazalinannesi ben bugün bi yerde mamajoo ile ilgili şöyle bir duyum aldım. Sahada bayan çalışma arkadaşları varmış. Ve herhangi bir sorun yaşadığınızda eve gelip sorunu tespit ediyormuş yardımcı oluyomuş canım. Ben lansinoh kullanıyorum 6 aydır ama şu sıra göğsümü boşaltması uzun sürüyo çekimi düştü. Araştırıyorum bende yeni bir tane almak için.
SukranUras Hazalinannesi selam canım bende de mamajoo var 6 7 defa anca kullanabildim sterilize edildi duruyo kutusunda. 2.el düşünürsen uyguna satacağım 🌸
ertanmut Hazalinannesi canım ben philps avent aldm bir defa tek kullandımmm tertemiz duruyo garantili istiyosan uygun fiyata verebilirim?? süt kablarıda dahiil
PembeKoala Hazalinannesi ebebeğin kendi markası babyplus kullanıyorum 2 aydır memnunum hemde fiyatıda uygun
SukranUras Hazalinannesi ben sütüm kesildiği için kullanamadım. Dilersen instadan foto atabilirim bi çizik bile yok üstünde. 150 liraya bırakırım 🌸
SukranUras Hazalinannesi burdan hiç bilmiyorum instagram adım sukranbalcanli orda dm atarsan göndereyim foto hemen
Hanife04 İyi akşamlar benim lansinoh elektrikli göğüs pompam var bir iki kere kullandım satmak istiyorum eğer ilgilenirseniz bebeğim emmeyi de kesti kullanmıyorum dediğim gibi çok az kullandım uygun fiyata verebilirim
Masal-2019 Lansinosh çift sağma makinası var elimde 1 ay bile kullanmadım emmeyi kestik mecbur o yüzden satmayı düşünüyorum