Emha benim kızımda öyleydi hep kafasını bir yere gömerek uyur hala 4,5 yaşında park beşiğin filesinin iziyle kalkıyor her sabah kafasını yatağın yanına gömdüğü için daha küçükkende üzerindeki battaniyeyi yüzüne çekerek uyurdu 4 aylıkkenden beri öyle yani nefessiz kalacak diye çok korkardım gece hep kalkıp yüzünü açardım kendi yüzümü örtüp denerdim nefes alamaz daralır açardım alıştım artık öyle rahat demekki diyorum :)