cmommm Kizlar şimdi adetime 15 gün kala kahverengi kanamam oldu iç camasirimi dolduracak kadar . Tek gun oldu . 6 aylık bebeğim var ve emziriyorum . hamilelikte düşünmüyorum başına gelen varmi tam akıntı geldiği gün ovulasyon günüymüş.
S_ozlem cmommm ben hamile kaldığım zaman dediginiz gibi hafif pembe 1-2 gun az leke oldu. Zaten 2 hafta sonra da hamile oldugumu öğrendim. Yerleşme kanamasıymis internetten araştırmistim.
Damla_eflin cmommm Neyle Korunuyordunuz Canım? Bide O Yerleşme Kanaması Oluyor İlk Bebeğimde Benimde Oyle Olmuştu Sonra 8 Gün Adet Olmayinca Hamile Çıkmıştım
cmommm Gizzzzz-giz ya internette 2-5 arası önce gelir yazıyor yerleşme kanamasında . Benim 15 gün önce geldi
Gizzzzz-giz cmommm ben adet gördüm sonrasında kahverengi kanama oldu ama adete 1 1.5 hafta vardı hayırlısı de inşallah değildir nasıl korunuyorsun dışa boşalma deme
cmommm Ya bide troid ilacı kullandım ben hızlı çalışıyordu sonra yavaş çalışmaya başladı doktor ilacı kesti 2 gün sonra böyle oldu
Gizzzzz-giz cmommm geri çekilme korunma değil keşke prezervatif kullansaydın ahhhh ahhhhhh umarım hamile değilsindir
ogretmenanne34 cmommm Geri çekilme ile oğluma hamile kaldım hiç ummadığım bir anda. Tövbe ettim. Umarım aynısı olmaz size.