tuuuba Hanımlar bebişiniz gece uyanıp duruyor mu Benimki uyanıyor ben emziriyorum iyide içiyor Açlıktan mı alışkanlık mı anlayamadım Bazen iki saat bazen üç saatte bir Emip uyuyor mesela ben açlıktan olduğunu düşünüyorum acaba yanılıyor muyum Yalnızca anne sütü ile besleniyor.
minigiminannesiyim Benimki 1 yaşında hala oyle. Aliskanliktan kesin artik da biraktiramiyorum. Mesela suan 2 saattir ayakta, en son çıldırdım ananesi ile oyuncak oynuyor icerde. Memeyi qgzindan biraktigi givi bağırıyor