Kızlar merhaba, bebeğim 1 aylık. Uyanıkken kucak dışında hiç durmuyor, hemen ağlamaya başlıyor. Kısa ya da sakin bir ağlama olmuyor; kıpkırmızı olup, nefes alamayacak kadar ağlıyor. Durum böyle olunca kucağıma almak durumunda kalıyorum. yatağında ya da anakucağında sakin bir şekilde dursun istiyorum. Böyle olunca kucağa alışacak diye korkuyorum. Tavsiyeleriniz neler? Neler yapmam gerekiyor.